onsdag 8. oktober 2008

Norskfaget

I dag fikk vi beskjed om at vi skulle lage en blogg, jeg ble med en gang skeptisk. Jeg har ikke mange tanker om blogger. Jeg tror vi fikk i oppgave å blogge fordi det er moderne, og sandvika satser på å være moderne og "ungdommelig". Jeg ble ikke veldig positiv når vi fikk beskjeden, men jeg tenker nå at det kanskje er greit. Her kan vi skrive egne meninger og ikke bare bli dømt etter antall skrivefeil.

Jeg har aldri vært spesielt glad i eller spesielt god i norsk skriftlig. Så jeg håper en blogg kan gjøre at jeg skriver bedre. Norskfaget er veldig viktig så jeg jobber med å bli bedre. De beste måtene å bli bedre i norsk i er å skrive og lese. Jeg har aldri lest mye, men når ejg leser leser jeg ganske tunge bøker. Når jeg får tilbakemelding på norskstiler får jeg vite at jeg har god handling eller innhold, men at jeg har en del feil og kan få litt lite flyt. Jeg får jobbe hardt i norsk så kanskje det går bra.

Ingen kommentarer: